نکات مهم خرید زعفران / بهترین زعفران ایرانی

/ / بلاگ

نکات مهم خرید زعفران

قیمت زعفران دو گرمی قائنات با توجه به عوامل مختلف متغیر می باشد. ترکیبات ارزشمند زعفران سبب تمایز آن از سایر گیاهان شده است. از ترکیبات با ارزش گیاه زعفران می توان به کروسین، پیکروسین و سافرانال اشاره کرد. هر چقدر درصد ترکیبات نام برده شده در زعفران بیشتر باشد کیفیت آن بیشتر خواهد بود.

چه عواملی بر قیمت زعفران دو گرمی قائنات موثر هستند؟

یکی از عوامل موثر بر قیمت زعفران دو گرمی قائنات نرخ ارز است. ایران جزء بزرگ ترین تولید کننده های زعفران در دنیا به حساب می آید. با افزایش نرخ ارز شاهد افزایش صادرات زعفران خواهیم بود. در نهایت قیمت زعفران افزایش پیدا خواهد کرد. می توان گفت تحریم باعث افزایش نرخ ارز شده و قیمت زعفران را افزایش خواهد داد.

نکات مهم خرید زعفران / بهترین زعفران ایرانی

(قیمت زعفران دو گرمی قائنات)

از دیگر عوامل موثر بر قیمت زعفران دو گرمی قائنات صادرات است. با افزایش صادرات شاهد افزایش قیمت زعفران خواهیم بود. در حالیکه اخیرا به دلیل کرونا صادرات و واردات کمتر شده که این عامل سبب کاهش قیمت زعفران شده است.

قوانین گمرکی از دیگر عوامل موثر بر قیمت زعفران می باشد. قوانین گمرکی هر کشور مخصوص به خود است. بنابراین قانون های مالیاتی بر افزایش و یا کاهش قیمت زعفران بسیار موثر هستند. درصورتیکه قوانین سختی برای صادرات زعفران لحاظ نشود قیمت زعفران باافزایش صادرات افزایش پیدا خواهد کرد.

کشورهای چین، اسپانیا و افغانستان رقبای ایران در تولید زعفران هستند. میزان صادرات رقبای ایران به کشورهای مصرف کننده تاثیر بسیار زیادی بر قیمت زعفران دو گرمی قائنات خواهند داشت.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت زعفران می توان به برداشت سخت زعفران اشاره کرد. در صورتیکه مرحله برداشت زعفران دشوار و پر هزینه باشد قیمت زعفران افزایش پیدا می کند. بهتر است بدانید که برای برداشت زعفران از ماشین آلات کشاورزی استفاده نمی کنند. به همین دلیل مرحله برداشت و فرآوری زعفران بسیار سخت است.

نکات مهم خرید زعفران / بهترین زعفران ایرانی

(قیمت زعفران دو گرمی قائنات)

یکی از عوامل موثر بر قیمت زعفران دو گرمی قائنات وجود زعفران های تقلبی در بازار می باشد. زعفران های تقلبی را می توان در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کرد. زعفران های تقلبی را با موادی به جز زعفران تولید ی کنند. به زعفران های تقلبی مواد رنگی خوراکی اضافه می کنند. قیمت زعفران های تقلبی بسیار کم است. وجود زعفران های تقلبی در بازار علاوه بر کاهش قیمت زعفران سبب بی اعتمادی مشتریان می شوند.

یک عامل مهم بر قیمت زعفران دو گرمی قائنات نوع بسته بندی آن است. بسته بندی به شیوه های مختلف انجام می شود. هر نوع بسته بندی قیمت متفاوتی دارد. در صورتیکه زعفران توسط واحدهای صنفی کنترل شده بسته بندی شود قیمت زعفران گران تر خواهد بود. اما قیمت زعفران هایی که تحت شرایط غیر کنترل شده و در بسته های پلاستیکی بسته بندی می شوند ارزان است.

 کیفیت زعفران بر قیمت آن بسیار تاثیرگذار می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم وجود ترکیبات کروسین، سافرانال و پیکروکروسین بر کیفیت زعفران موثر هستند. هر چقدر مقدار این ترکیبات بیشتر باشد قیمت زعفران گران تر خواهد بود. از اینرو کیفیت زعفران را آزمایش می کنند و براساس درصد ترکیبات موجود در ان قیمت آن را مشخص می کنند.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت زعفران دو گرمی قائنات نوع عفران تولید شده است.  برای مثال قیمت زعفران نگینی نسبت به زعفران پوشال بیشتر می باشد.

نکات مهم خرید زعفران / بهترین زعفران ایرانی

(قیمت زعفران دو گرمی قائنات)

نکات مهم خرید زعفران

نکات مهم خرید زعفران

نکات مهم خرید زعفران :شما باید قبل از خرید زعفران به تمامی عوامل دقت کنید. توصیه ما به شما این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. محصول با کیفیت تر قطعا طعم، رنگ و خاصیت فوق العاده ای خواهد داشت. یکی از نکات مهم تعیین قیمت زعفران دو گرمی قائنات این است که کشاورزان جهت دریافت سود سریع زعفران را به صورت فله ای به فروش می رسانند. معمولا اوایل برداشت محصول قیمت آن کاهش پیدا می کند. بنابراین دلالان می توانند محصول خریداری شده را با قیمت بسیار بالاتری به دست مشتری برسانند. اما کشاورزان باید سریع محصول خود را به دلالان نفروشند و بیشترین تمرکز خود را بر روی فرآوری و بسته بندی محصول بگذارند. در اینصورت زعفران خود را با قیمت بسیار مناسب تری به فروش خواهند رساند. بهتر است فروشگاه های معتبر را جهت خرید زعفران انتخاب کنید. فروشگاه های معتبر با ارائه محصولات با کیفیت به دنبال جلب رضایت و اعتماد مشتریان هستند. با انتخاب فروشگاه های با سابقه قطعا خرید رضایت مندی را انجام خواهید داد.

نکات مهم خرید زعفران / بهترین زعفران ایرانی

سایت زعفران قائنات

خرید اینترنتی و مجازی، به یکی از کارهای متداول امروزه، تبدیل شده است. شرایط کرونایی نیز بر رونق خریدهای غیر حضوری افزوده است. زعفران قائنات از جمله محصولاتی است که به طور فراوان و به شکل های مختلف در خانواده های ایرانی، استفاده می شود. در همین زمینه، سایت زعفران اصل قائنات که فروشگاهی اینترنتی است، دسترسی به محصولات متنوع زعفران را فراهم نموده است. در این سایت، از بسته های فله ای و اطلسی زعفران گرفته تا بسته های خاتم و کریستال زعفران، قابل خریداری می باشد. حذف واسطه ها و دلّال ها در سال های اخیر از دغدغه های مهم فعّالین اقتصادی گردیده است. در همین زمینه، هدف از ایجاد سایت زعفران قائنات، حذف واسطه ها و دسترسی مستقیم به زعفران تولیدی قائنات می باشد. دفتر تولیدی سایت زعفران قائنات، در سرایان خراسان جنوبی و دفتر صادراتی آن در بازار رضا مشهد قرار دارد. خرید مستقیم از سایت زعفران قائنات، با توجّه به حذف واسطه ها، باعث کاهش قیمت تمام شده ی زعفران و افزایش کیفیّت زعفران عرضه شده، گردیده است.

در این سایت سعی بر این است که محصولات تولیدی متنوّع عرضه شود. اگر به هر جهت محصولی در بین تولیدات زعفران قائنات نباشد، از تولیدی های مطمئن دیگر تأمین می شود.

سایت فروشگاه زعفران اصل قائنات

امکانات سایت زعفران قائنات

امکانات متنوّعی که در سایت زعفران قائنات قرار داده شده، باعث سهولت استفاده از این فروشگاه اینترنتی گردیده است. به راحتی می توانید محصولات گوناگون را مشاهده کنید و مطابق نیاز و میل خودتان به راحتی خرید کنید. سربرگ های زیر در سایت زعفران قائنات به چشم می خورد:

فروشگاه سایت، درباره ی ما، تماس با ما، راهنمای خرید، قیمت روز زعفران، وبلاگ، قوانین خرید سایت.

نکات مهم خرید زعفران / بهترین زعفران ایرانی

وبلاگ سایت زعفران اصل قائنات

در قسمت وبلاگ سایت زعفران قائنات، اطلاعات مفیدی در زمینه ی زعفران قائنات قرار داده شده است. قیمت زعفران، خرید و فروش و صادرات زعفران قائنات از جمله ی این اطلاعات می باشد. در این قسمت سایت زعفران قائنات، با انواع زعفران قائنات، خواص زعفران قائنات، پیاز و گل زعفران قائنات آشنا می شوید.

عضویت در سایت زعفران قائنات

برای استفاده ی بهتر از سایت زعفران قائنات، می توانید به راحتی در این فروشگاه اینترنتی عضو شوید. راه های ارتباطی مختلفی هم، در سایت زعفران قائنات قرار داده شده است. از طریق تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام و ارسال پیام از طریق سایت می توانید با گردانندگان سایت زعفران قائنات ارتباط برقرار کنید و سؤالات و ابهامات خودتان را موقع خرید، برطرف نمایید. تا کنون بیش از 300 کاربر در سایت زعفران قائنات، عضو شده اند.

عضویت در سایت فروشگاه زعفران اصل قائنات

قوانین خرید سایت زعفران قائنات

در قسمت قوانین سایت زعفران قائنات، به قوانین عمومی و اختصاصی سایت اشاره شده است. سایت زعفران قائنات، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد. در ادامه این قسمت از سایت زعفران قائنات این موارد توضیح داده شده است: تعریف مشتری یا کاربر، تعریف فروشنده و شرایط کالاها، ارتباطات، سیاست های رعایت حریم شخصی، اطلاعات خریدار، مرجوع نمودن کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات و … .

از جمله دغدغه هایی که سایت زعفران قائنات به آن احترام گذاشته، خدمات گارانتی و مرجوع نمودن کالا می باشد. در کنار مزیّت های فراوان خرید اینترنتی، اطمینان از اصالت کالای خریداری شده، از دغدغه های مهم مشتریان محسوب می شود. کالاهای خریداری شده از سایت زعفران قائنات در حالت عادی مشمول گارانتی می باشد، و در صورت لزوم، هر کالایی را می توان تا 48 ساعت به فروشگاه برگرداند. البته هزینه ی حمل و نقل در صورت مرجوع نمودن کالا، به عهده ی مشتری می باشد.

دیگر ویژگی های سایت زعفران قائنات

سایت زعفران قائنات، هشتاد و هشت محصول مختلف زعفران را ارائه می کند. تنوّع بسته بندی و شکل های مختلف در اندازه ها و وزن ها گوناگون، در محصولات سایت زعفران قائنات، به راحتی قابل مشاهده می باشد. دسته بندی های محصولات سایت زعفران قائنات، به قرار زیر می باشد:

دسته بندی فله ای (بدون بسته بندی)، اطلسی، بسته بندی پرچم زرد زعفران اعلا، بسته بندی پودر زعفران اعلا، بسته بندی خاتم، بسته بندی ریشه ی سفید اعلا، بسته بندی زعفران دسته اعلا، بسته بندی سرگل ممتاز صادراتی، بسته بندی سرگل نگین صادراتی، بسته بندی قوطی آذین، بسته بندی کریستال، بسته بندی گرده زعفران اعلا، بسته بندی گوهر، بسته بندی نرمه زعفران اعلا، پک زعفران مخملی اعلا، گلبرگ زعفران.

زعفران دختر پیچ اعلا

در هر کدام از این دسته بندی ها، محصولات متنوّع با وزن و قیمت های مختلف قرار داده شده است. از بسته های زعفران یک گرمی و یک مثقالی گرفته تا زعفران فله ی چند کیلویی در بین محصولات وجود دارد و به راحتی قابل خریداری می باشد.

در ستونی در سمت چپ سایت زعفران قائنات، به جدیدترین و پربازدیدترین مقالات مرتبط با زعفران قائنات، اشاره شده است.

از زعفران قائنات چه میدانید؟

زعفران قائنات از قدیم الایام جزو ادویه های شناخته شده ایرانی به شمار می رود. اگر شما در بازار سوالی مطرح کنید به طور مثال، بهترین زعفران مختص به کدام نقطه از ایران است؟ بدون هیچ مکثی جواب خواهند داد، منطقه قائنات. چرا که مردمان این منطقه از گذشته های دور این زعفران را بومی کرده اند. البته کیفیت و مرغوبیت زعفران این منطقه هم به دلیل شرایط جوی مناسبی که وجود دارد، قابل انکار نمی باشد. به همین دلیل زعفران قائنات، اصالت قدیمی دارد که این اصالت ماندگار، نشان دهنده کیفیت بی نظیر این ادویه ارزشمند می باشد.

زعفران قائنات دارای ویژگی های مطلوبی بوده که معمولا این خصیصه ها در دیگر زعفران ها کم تر دیده می شود. این محصول به دلیل طعم و مزه ای  که به انواع غذاها می دهد و همچنین عطر خارق العاده ای که برای مصارف غذایی به ارمغان می آورد و قدرت رنگ دهی بالایی هم که دارد، باعث شده از گذشته های دور تا به امروز، در منطقه قائنات کشت شود و سالانه در بازارهای مختلف در حجم بسیار بالایی به فروش برسد. در مورد این ادویه پرمصرف باید گفت، اصالت و کیفیت زعفران قائنات مثال زدنی می باشد.

زعفران قائنات به دلیل خصیصه های ویژه ای که دارد، توانسته یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات خشکبار قرار بگیرد. این زعفران تا به امروز، مورد لطف مصرف کنندگان قرار گرفته و بیشترین آمار در مورد خرید این ادویه مهم، به زعفران قائنات اختصاص پیدا کرده است.

زعفران قائنات به بهترین سابقه فروش

بهترین زعفران ایرانی کدام است؟

بهترین زعفران ایرانی

یکی از سوالاتی که در مورد زعفران بسیار رایج می باشد، این است که بهترین زعفران ایرانی کدام است؟ در جواب این سوال باید گفت، سه شاخصه مهم در مورد انتخاب زعفران وجود دارد که اگر این ویژگی ها در هر زعفرانی وجود داشته باشد، به معنای این است که آن زعفران، جزو بهترین زعفران های ایرانی می باشد. یکی از شاخصه های انتخاب زعفران، اصالت زعفران است. به این معنی که زعفران شناخته شده باشد و ریشه ای قدیمی در زمینه فروش خود داشته باشد.

شاخصه دیگری که در مورد زعفران مهم است، اصل بودن این ادویه می باشد. به عبارتی زعفران تقلبی و فیک نباشد و اسانس و افزودنی هایی در آن به کار نرفته باشد. شاخصه سوم، میزان رنگ دهی این ادویه است. یعنی قدرت رنگ دهی آن بالا باشد. اگر زعفرانی این سه شاخصه مهم را داشته باشد، زعفران مرغوب تلقی می شود. البته باید گفت، زعفران قائنات هر سه ویژگی مهم  در مورد انتخاب یک زعفران مرغوب را در بر دارد. به عبارتی بهتر، زعفران قائنات، با وجود دارا بودن این سه شاخصه مهم، بهترین زعفران ایرانی  شناخته  شده است. همچنین اگر شما جزو افرادی هستید که برای تهیه غذاها و دسرهای خود دنبال یک زعفران عالی می گردید، زعفران قائنات بهترین انتخاب برای شما آشپزهای ایرانی می باشد. چرا که تاکنون این ادویه درجه یک، امتحان خود را به خوبی پس داده است و در مصارف خانگی بسیار پرکاربرد می باشد.

زعفران قائنات با خواصی عالی

خواص فوق العاده زعفران

زعفران دارای خواص دارویی بی شماری می باشد. این ادویه علاوه بر اینکه به عنوان یک چاشنی مخصوص در هرم غذایی خانواده ها وجود داشته، از آن به عنوان یک ادویه طلایی و معجزه گر برای درمان بسیاری از بیماری ها هم نام برده می‌شود، همچنین فواید زعفران برای سلامت بدن و درمان و زیبایی هم بسیار شناخته شده می باشد.
یکی از فواید مصرف زعفران این است که شما یک دستگاه گوارش سالمی داشته باشید. همانطور که میدانید امروزه به دلیل تغذیه های نامناسب، بیشتر افراد دچار مشکلات گوارشی شده اند، به همین دلیل برای درمان خانگی آن مصرف زعفران به طرق مختلف، باعث بهبود این بیماری می شود. این امر به این  معنا است که زعفران  به دلیل داشتن اثرات شناخته شده‌ای باعث جلوگیری بسیاری از مشکلات مرتبط با دستگاه گوارش می شود.
آیا میدانستید مصرف  زعفران به عنوان یک ادویه باعث پیشگیری از کم خونی می شود؟ آهن یک ماده مهم معدنی بوده که وجود آن در بدن انسان بسیارحیاتی می باشد.  کمبود آهن به تنهایی می‌تواند باعث اختلالی به نام کم خونی در بدن انسان شود که منجر به سرگیجه، بی حالی و ضعف بدن، سردرد و … می‌شود. زعفران به دلیل داشتن مقداری آهن می‌تواند بدن را از ابتلا به کم خونی حفظ نماید و آهن مورد نیاز بدن را تامین نماید.
زعفران به عنوان یک تقویت کننده عالی برای تقویت پوست هم به شمار می رود. اگر شما جزو افرادی هستید که  از جوش‌های سرسیاه و منافذ پوست باز خوشتان نمی آید و دنبال راهکار خانگی برای رفع این معضل هستید،  انتخاب و مصرف زعفران قائنات می تواند برای رفع این معضل پوستی به شما کمک نماید. چرا که اجزای آنتی اکسیدان موجود در زعفران باعث شده، تا به یک ادویه فوق العاده برای رفع این ناراحتی پوستی تبدیل شود. اگر شما از قبل دارای جوش‌های سرسیاه  و یا منافذ مسدود شده بوده اید، استفاده از این ادویه طلایی به عنوان ماسک صورت می‌تواند یک لایه بردار عالی برای بهبود این معضل پوستی شما به شمار رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *