قیمت زعفران یک گرمی / قیمت زعفران یک گرمی مشهد / بهترین زعفران ایرانی کدام است / انواع بسته بندی زعفران

/ / بلاگ

قیمت زعفران یک گرمی / قیمت زعفران یک گرمی مشهد / بهترین زعفران ایرانی کدام است / انواع بسته بندی زعفران

قیمت زعفران یک گرمی مشهد

معرفی زعفران قائنات

قائن که از شهرستان های واقع در استان خراسان جنوبی است، یکی از اصلی ترین تولید کنندگان زعفران به شمار آمده و با تولید و عرضه انواع زعفران ناب ایرانی توانسته سهم بسزایی را در بازارهای صادراتی به خود اختصاص دهد. وقتی صحبت از زعفران مرغوب  به میان می آید، ذهن افراد به سمت زعفران قائنات رفته و یاد آن می افتند، حتی کسانی که زعفران شناس نیستند، می دانند که زعفران قائنات، یکی از با کیفیت ترین انواع زعفران است. حال برای تهیه این محصول می توانید از فروشگاه زعفران قائنات اقدام نمایید.

در ادامه توضیحات باید بگوییم قائن که به تولید زعفران قائنات پرداخته و پرچمدار زعفران است؛ از زمان های بسیار دور تا به حال به پرورش این محصول پرداخته و همه مردم ساکن در این منطقه، به پرورش زعفران قائنات روی آورده اند و این حرفه، نسل به نسل به آنها رسیده است.

اما یکی از دلایل اصلی که باعث شده تا زعفران قائنات به این سطح از معروفیت و محبوبیت دست پیدا کند، کیفیت بسیار بالای این محصول است که از آب و هوای حاکم در قائن نشات می گیرد؛ در حقیقت محصولاتی که تحت عنوان زعفران قائنات در این منطقه رشد و پرورش می یابند، تحت تاثیر آب و هوای مناسب آن قرار داشته و در نتیجه کیفیت منحصر به فردی را پیدا خواهند کرد.

بهترین زعفران ایرانی را از  فروشگاه زعفران قائنات بخواهید.

ویژگی های زعفران ممتاز قائنات

اگر به دنبال زعفران ممتاز قائنات بوده و مصر به تهیه این محصول هستید، می توانید از اختصاصی ترین مرکز فروش زعفران یعنی فروشگاه زعفران قائنات، اقدامات لازم برای خرید این محصول را انجام دهید؛ اما پیش از اینکه استارت خرید زعفران را بزنید، لازم است تا با برخی از ویژگی های خوب زعفران قائنات که باعث تفکیک آن از سایر زعفران ها شده اند، آشنا شوید که به این ویژگی ها در بخش زیر اشاره شده است:

  • این زعفران دارای سرخی قابل توجهی بوده و این رنگ به طور یکنواخت در تمام بخش های آن پراکنده شده است.
  • زعفران قائنات از انواع زعفران سرگل محسوب شده و فاقد بخش های اضافی مانند خامه خواهد بود و هر آنچه از این محصول خواهید دید، کلاله است که بهترین قسمت زعفران است.
  • دارای رنگ دهی بسیار زیادی بوده و بنابراین امکان تهیه غذاهای زعفرانی و خوش رنگ توسط آن وجود خواهد داشت.
  • خوب است بدانید هر چقدر میزان ضخامت کلاله زعفران بیشتر باشد، به همان اندازه دارای کیفیت بهتری خواهد بود؛ درست مانند زعفران قائنات که از چنین کلاله هایی برخوردار می باشد.

تهیه زعفران تازه از فروشگاه زعفران قائنات

کاربرد زعفران

زعفران قائنات که در صدر محصولات دیگر قرار گرفته و به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است، دارای کاربردهای متعددی بوده که در این بخش می خواهیم تا کمی راجع به کاربردهای این محصول صحبت کنیم.

زعفران که از رنگ، عطر و طعم فوق العاده ای برخوردار بوده و لقب طلای سرخ را به خود گرفته است، به عنوان نوعی چاشنی در امر آشپزی استفاده شده و غذاهایی که توسط آن آماده می شوند، از نهایت خوش رنگی و خوش طعمی برخوردار می باشند.

البته این محصول علاوه بر اینکه به عنوان چاشنی استفاده می گردد، در صنایع دارویی نیز کاربرد داشته و از آن داروهای مختلفی را تولید می نمایند. صنایع آرایشی و بهداشتی هم به استفاده از این محصول پرداخته و توسط آن محصولات مختلف را تولید نموده اند.

تهیه زعفران اصل از بزرگترین فروشگاه زعفران قائنات

یکی از مراکز فروش زعفران که به عنوان بزرگترین و بهترین فروشگاه زعفران شناخته شده و اعتبار و محبوبیت کافی را بین مشتریان خود کسب نموده است، این مجموعه است که به عنوان فروشگاه زعفران قائنات فعالیت دارد؛ این مجموعه، عرضه کننده انواع زعفران اصل بوده و با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید فرصت خرید غیر حضوری را از آن خود نمایید.

همچنین  از این طریق، امکان بررسی زعفران و انتخاب آگاهانه آن را خواهید داشت و می توانید بهترین و مرغوب ترین محصولات را به لیست خرید خود اضافه نمایید؛ علاوه بر این، می توانید انواع زعفران تازه را در هر حجم و اندازه که مد نظرتان است، سفارش داده و در آخر، همان محصولاتی را تحویل بگیرید که مطابق با انتظارتان هستند.

بهترین زعفران ایرانی کدام است؟

زعفران که تبدیل به یکی از چاشنی های خوش عطر و خوش طعم در بین ما ایرانیان شده و جایگاه خاصی را در آشپزی به خود اختصاص داده، در عناوین مختلف به بازار راه یافته است. یکی از این محصولات که به عنوان بهترین زعفران ایرانی شناخته شده و مورد استقبال خریداران داخلی و مشتریان خارجی قرار گرفته است، زعفران قائنات است که در راس همه محصولات زعفران قرار داشته و آوازه بسیاری را از آن خود ساخته است. اکنون با مراجعه به فروشگاه زعفران ممتاز قائنات می توانید از این محصول بهره مند گشته و آن را با بهترین کیفیت دریافت نمایید.

اما پیش از خرید باید بدانید که زعفران قائنات، خیال شما را از بابت کیفیت، کاملاً راحت خواهد کرد؛ چرا که این محصول در خوش آب و هواترین منطقه خراسان جنوبی کشت و تولید شده و شرایط محیطی، تاثیر بسزایی را در ارتقاء کیفیت این محصول به جا گذاشته اند. پس اگر خواستار تهیه زعفران اعلاء ایرانی هستید، لازم است تا توجه بیشتری به زعفران قائنات داشته و آن را در اولویت خرید قرار دهید.

زعفران مرغوب را از فروشگاه زعفران ممتاز قائنات بخواهید.

نکات مهمی که باید پیش از خرید زعفران ممتاز قائنات به آنها توجه داشته باشید

اگر در پی خرید زعفران از فروشگاه زعفران ممتاز قائنات هستید، باید به نکات و موضوعات مهم، پیش از سفارش نهایی این محصول دقت داشته باشید که راهنمای شما در امر خرید بوده و منجر به انتخاب دقیق تر و بهتر زعفران از سوی شما خریداران عزیز خواهند شد؛ به این نکات در بخش زیر اشاره شده است:

  • لازم است این نکته را بدانید که در زعفران، ترکیبات مختلفی موجود می باشند که هر کدام از آنها باعث بروز یک مشخصه متفاوت، از این محصول خواهند شد.
  • یکی از ترکیبات به کار رفته در زعفران که منجر به بروز بهترین عطر از این محصول خواهد شد، سافرانال است که هر چقدر درصد این ترکیب، بیشتر باشد، یعنی زعفرانی با عطر قوی تر، پیش رویتان قرار خواهد گرفت.
  • اگر علاوه بر زعفران خوشبو، زعفران خوش طعم نیز مد نظرتان است، باید به ترکیب پیروکسین موجود در این محصول توجه نمایید که دارای درصد بالایی باشد، چرا که توسط آن پی به مزه خوب این محصول خواهید برد.
  • رنگ دهی زعفران نیز شاخصه مهم دیگری است که در یک زعفران درجه یک وجود داشته و اگر می خواهید بدانید که این محصول، رنگ خوبی پس می دهد یا نه، کافی است به ترکیب کروسین موجود در زعفران دقت نمایید که دارای چند درصد است.

خرید زعفران خالص از فروشگاه زعفران ممتاز قائنات

چه عواملی باعث  شده اند زعفران قائنات، به عنوان زعفران ممتاز شناخته شود؟

حقیقتی که وجود دارد، این است که در قائن خراسان (قطب اصلی تولید زعفران) علاوه بر اینکه شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب، حکمفرما می باشند؛ عوامل دیگری هم وجود دارند که منجر به ارتقاء کیفیت این محصول شده و باعث شده اند تا زعفران قائنات، حسابی جداگانه از انواع دیگر زعفران داشته باشد.

مثلاً یکی از عوامل مهمی که در این منطقه وجود دارد، آب قنات است که باعث آبیاری بهتر گیاه زعفران شده و املاح مورد نیاز این گیاه را هم تامین خواهد کرد؛ این در حالی است که شاید مناطق دیگری که به کشت زعفران مشغول هستند، دارای آب قنات نباشند.

یا یکی دیگر از دیل های مهم این است که منطقه مورد نظر از سطح دریا، فاصله داشته و از مناطق مرتفع خراسان به شمار می آید که همین موضوع، تعیین کننده کیفیت زعفران بوده و درصد مرغوبیت آن را افزایش خواهد داد.

فروشگاه زعفران ممتاز قائنات، راهی سریع برای سفارش زعفران

این مجموعه که به عنوان مطرح ترین فروشگاه زعفران ممتاز قائنات فعالیت دارد، اقدام به فروش انواع زعفران ناب ایرانی نموده و می توانید از طریق آن، زعفران قائنات را خیلی راحت خریداری نمایید؛ حتی اگر فاصله تان با فروشگاه حضوری این محصول، کیلومترها دور باشد، باز هم امکان خرید از آن را خواهید داشت.

برای این کار می توانید از طریق همین سایت اقدام کرده و با ثبت سفارش، هر مقدار زعفران و یا هر نوع آن را که خواستار باشید، در کمال کیفیت تهیه کرده و از خدمات متمایز مانند تحویل سریع محصول نیز برخوردار گردید.

فروشگاه زعفران قائنات اصل و خالص

گلی که به گل سلامتی، سلطان ادویه‌ها و طلای سرخ معروف بوده و جای خود را در بین همه خانواده‌ ها و در میان همه صنایع و غذاها باز کرده ‌است، گل زعفران است. زعفران ادویه بی‌ نظیری که هیچ جایگزینی در طعم، رنگ و مزه آن پیدا نشده و هیچ مثل ‌و ‌مانندی ندارد. پرچم‌ های این گل بنفش رنگ و زیبا هستند که به‌ عنوان ادویه در فروشگاه‌ها عرضه گردیده و در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، از صنایع غذایی، شیرینی پزی و تهیه انواع دسر گرفته تا تولید مواد آرایشی و بهداشتی. یکی از ارکان اصلی و مهم در طب سنتی نیز زعفران می باشد. مجموعه ما با عرضه زعفران قائنات اصل درجه یک و خالص در نظر دارد که بدون در نظر گرفتن بعد مسافت، محصولات زعفران با کیفیت خود را به کلیه خریداران در سراسر کشور برساند و به همین منظور از تارنمای خود به‌ عنوان فروشگاه اینترنتی استفاده کرده، محصولات خود را به نمایش گذاشته و امکان خرید آنها را به‌صورت کاملاً آنلاین برای خریداران عزیز فراهم آورده است.

آیا می دانید چگونه  زعفران قائنات اصل را از تقلبی آن تشخیص دهید؟

هر فردی که قصد خرید زعفران را دارد، چنانچه اطلاعات کافی در ارتباط با مشخصات زعفران اصل داشته باشد، خریدی آگاهانه ‌تر و مطمئن تری خواهد داشت. به همین منظور در این مقاله تصمیم داریم به برخی از راه‌های سریع تشخیص زعفران قائنات اصل و درجه یک اشاره کنیم.

  1. یکی از راه‌های سریع برای تشخیص زعفران، چشیدن آن است، زعفران اصل، طعم شیرین و دلنشینی دارد. اما اگر از زعفران بوی شیرین به مشامتان رسید بدانید که این ادویه خالص نیست، زیرا بعضی از سودجویان به ‌منظور سنگین‌تر کردن وزن زعفران به آن شکر، عسل و سولفات سدیم می‌افزایند.
  2. زعفران اصل سرعت رنگ دهی بالایی ندارد. در واقع زعفران باید دم‌کشیده و به ‌آهستگی رنگ خود را آزاد کند و نکته حائز اهمیت در مورد زعفران قائنات اصل این است که رشته‌های زعفران پس‌از رنگ دهی، همچنان ماهیت قرمز رنگ خود را حفظ کرده و رنگ پرچم ‌ها تغییر پیدا نمی‌کنند.
قیمت زعفران یک گرمی / قیمت زعفران یک گرمی مشهد / بهترین زعفران ایرانی کدام است / انواع بسته بندی زعفران

زعفران قائنات اصل با دم کشیدن رنگ زرد خود را به آرامی آزاد می کند

  • یک روش جالب دیگر برای تشخیص زعفران قائنات اصل، استفاده از بنزین است. زعفران اصل در بنزین حل ‌نشده و رنگ قرمز به بنزین نمی‌دهد و بدون تغییر باقی می ماند.
  •  یکی دیگر از روش‌های تشخیص زعفران قائنات اصل از نوع تقلبی آن، استفاده از مخلوط جوش‌شیرین و آب است. اگر این مخروط را آماده کرده و کمی زعفران به آن اضافه کنید، به ‌مرور رنگ آن متمایل به زرد می گردد. این نشان ‌دهنده اصل بودن زعفران است. اما اگر مخلوط جوش شیرین و آب قرمز رنگ شد، یعنی زعفران اصل نبوده و احتمالا با استفاده از رنگ خوراکی که به پوشال های ذرت یا زعفران سفید زده شده است، زعفران تقلبی تولید شده است.

عرضه کننده زعفران قائنات اصل و درجه یک

با وجود همه توضیحات داده شده و معرفی همه راه‌های تشخیص زعفران قائنات اصل، باز هم تشخیص درجه خلوص آن نیاز به علم، آگاهی و تجربه بیشتری دارد. چنانچه قصد خرید زعفران اصل را دارید، به نظر می رسد که بهترین و مطمئن ترین راه ، خرید از فروشگاه‌ها و فروشنده‌های معتبر و با سابقه در این زمینه باشد. مجموعه ما با داشتن فروشگاهی بسیار بزرگ و سابقه طولانی و درخشان در زمینه عرضه زعفران قائنات اصل، با بسته ‌بندی‌ های متنوع، فروشگاه اینترنتی خود را به ‌منظور عرضه زعفران قائنات درجه یک راه‌اندازی کرده ‌است و این اطمینان را در خرید به شما می‌دهد که زعفرانی خالص و بدون افزودنی در اختیار شما قرار دهد.

سفارشاتی که از طریق فروشگاه اینترنتی برای ما ارسال می شوند، در سریع ترین زمان ممکن آماده شده و در بسته بندی های استاندارد و کاملا بهداشتی و به ساده ترین شکل ممکن به دست شما رسیده و لذت خریدی ساده و مطمئن را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

فروشنده زعفران قائنات یک گرمی با بسته بندی های متنوع

زعفران، ادویه بسیار پرکاربرد و تأثیرگذار در طعم و رنگ غذاها بوده که با برند ها و بسته‌ بندی‌های متنوعی در بازار موجود بوده و عرضه می‌گردد. هر کس با توجه به میزان نیاز خود،  بسته بندی با وزن مناسب را انتخاب کرده و با توجه به شناختی که از نام تجاری آن دارد، زعفران با کیفیت ‌تری را برمی‌گزید. سالیان درازی است در فروشگاه خود زعفران قائنات اصل و درجه یک را عرضه می‌داریم و در نظر داریم در این مقاله به معرفی زعفران قائنات یک گرمی خود بپردازیم که در بسته ‌بندی‌ های متنوع در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. کلیه بسته های زعفران قائنات یک گرمی در تارنمای فروشگاه به نمایش گذاشته شده و شما می‌توانید با انتخاب و خرید آن به ‌صورت آنلاین، به ‌راحتی به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید.

قیمت زعفران یک گرمی / قیمت زعفران یک گرمی مشهد / بهترین زعفران ایرانی کدام است / انواع بسته بندی زعفران
قیمت زعفران یک گرمی / قیمت زعفران یک گرمی مشهد / بهترین زعفران ایرانی کدام است / انواع بسته بندی زعفران

آشنایی با انواع بسته بندی زعفران قائنات یک گرمی

زعفران بسیار ارزشمند بوده و به همین دلیل به طلای سرخ شناخته می شود، بنابراین نوع بسته‌ بندی آن نیز به دلیل آن که در حفظ کیفیت اولیه این ادویه نقش مهم و حیاتی دارد، اهمیت ویژه ای پیدا می کند. برای زعفران، چهار نوع بسته ‌بندی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  1. بسته ‌بندی در ظروف پلی کریستال: این ظروف به‌ خاطر زیبایی، استحکام بالا، مقاومت زیاد، وزن کم و شفافیتی که دارند برای برخی از خریداران بسیار جذاب بوده و مورد استقبال قرار می گیرند. اما با توجه به این‌که قیمت این ظروف کمی بالا بوده و ارزان نیستند، خیلی از افراد از خرید زعفران در این ظروف منصرف می‌شوند.
قیمت زعفران یک گرمی / قیمت زعفران یک گرمی مشهد / بهترین زعفران ایرانی کدام است / انواع بسته بندی زعفران

زعفران بسته بندی شده در ظروف پلی کریستال

  •  بسته ‌بندی در ظروف شیشه ای: گاهی در بسته بندی زعفران از ظروف شیشه ای استفاده می شود، این ظروف با وجود زیبایی خود، دارای مقاومت کمی بوده و بسیار شکننده و سنگین هستند و چنانچه بخواهیم این ظروف را با ظروف پلی کریستال قیاس کنیم، باید بگوییم ظروف پلی کریستال دارای مزیت های زیادی در مقایسه با ظروف شیشه ای هستند که در زیر به ذکر آنها خواهیم پرداخت:
  • وزن کمتر
  • شکنندگی کمتر و مقاومت بیشتر
  • سهولت چاپ بر روی این ظروف
  • قیمت ارزان‌ تر
  • سهولت و اطمینان در حمل ‌و نقل و جابجایی
  • بسته بندی زعفران در ظروف فلزی: این ظروف به دلیل ظاهر زیبا و طرح و شکل جذابی که دارند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. زعفران بسته بندی شده در این ظروف گزینه‌ مناسبی برای سوغاتی و هدیه هستند و از آنجایی‌که بر روی بعضی از آن‌ ها نقوش اصیل ایرانی چاپ می شوند ، می توانند معرف فرهنگ و ملیت کشورمان نیز باشند. این ظروف از مقاومت خوبی برخوردار بوده و در آینده نیز می‌توان برای مصارف دیگر از آنها استفاده کرد.
  •  بسته بندی زعفران در بسته های کاغذی و مقوایی: بسته ‌بندی ‌های کاغذی و مقوایی زعفران قائنات یک گرمی از جمله ساده‌ترین، متداول‌ترین و قدیمی‌ترین نوع بسته‌بندی زعفران بوده که علاوه بر سهولت چاپ بر روی آنها، حمل‌ونقل ساده‌ و مطمئنی که داشته و وزن کمی که دارا می باشند، قیمت مناسب‌تری نیز دارند و به همین دلیل برای افرادی که زعفران را به قصد مصارف خانگی خود خریداری می کنند، گزینه بسیار مناسبی می باشند.
قیمت زعفران یک گرمی / قیمت زعفران یک گرمی مشهد / بهترین زعفران ایرانی کدام است / انواع بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران در قوطی های فلزی با نقش خاتم

عرضه کننده زعفران قائنات یک گرمی اصل و درجه یک

حال که با انواع بسته‌بندی‌ زعفران آشنا شدید، لازم است بدانید که زعفران قائنات یک گرمی در وب‌سایت ما در بسته ‌بندی ‌های متنوع و زیبا به نمایش گذاشته شده و به صورت آنلاین به فروش می رسند. کافی است وارد فروشگاه اینترنتی ما شده، زعفران مورد نظر خود را انتخاب کرده و با طی کردن کلیه مراحل خرید به‌ صورت آنلاین، سفارش خود را در اسرع وقت، به ساده‌ترین و سریع‌ترین شیوه ممکن و در بسته ‌بندی ‌های کاملاً استاندارد و مطمئن دریافت کنید. خرید اینترنتی تجربه‌ای بسیار دلنشین و لذت ‌بخش را برای شما به همراه خواهد داشت. شما بدون آنکه از منزل خود خارج‌ شوید، می توانید از بزرگترین و با سابقه ترین فروشگاه عرضه کننده زعفران در کل کشور، زعفران قائنات اصل و خالص را تهیه کنید.

چگونگی تشخیص زعفران قائنات اصل

در این مقاله می خواهیم به چگونگی تشخیص زعفران قائنات اصل بپردازیم.

در ابتدا اطلاعاتی راجب خود زعفران را خواهیم داشت.

زَرپَران یا همان زعفران گیاهی کوچک می باشد که ارتفاع آن به 10 الی 30 سانتی متر می رسد. زعفران از تیره ی زنبقیان، سرده ی زعفران است. کلاله و خامه ی زرشکی رنگ گل های زعفران را جدا می کنند سپس آن ها را خشک می کنند و به عنوان ادویه در آشپزی برای خوش عطر تر و خوش رنگ تر شدن غذا استفاده می کنند.

زعفران در کل دنیا به عنوان با ارزش ترین و گران بها ترین ادویه، شناخته شده است. در حال حاضر ایران تولید کننده ی بیشتر از 90 درصد این ادویه ی محبوب  در کل دنیا می باشد. از این رو اکثر مردم دنیا، ایران را به عنوان زاد بوم و بزرگ ترین تولید کننده ی زعفران دانسته اند. ایران بزرگ ترین صادر کننده ی زعفران کل دنیا و چین بزرگ ترین وارد کننده ی زعفران است.

زعفران قائنات اصل

در ادامه به چند روش برای فهمیدن و تشخیص زعفران قائنات اصل می پردازیم.

از آن جایی که زعفران در دنیا از گران بها ترین و گران قیمت ترین ادویه ها می باشد و دارای ارزش بسیار بالایی است؛ سبب شده تا افرادی سود جو و منفعت طلب با تولید زعفران تقلبی کسب در آمد کنند. پس بهتر می باشد اطلاعاتی کافی را در رابطه با تشخیص زعفران قائنات اصل، داشته باشید.

رنگ کردن موادی مانند جوانه ی گندم و یا کاکل ذرت، آمیختن زعفران به روغن، آب نبات، عسل، چربی، شکر، نمک، نوشابه و … برای بیشتر شدن وزن این ادویه، رنگ کردن قسمت های سفید این گیاه با رنگ های طبیعی یا رنگ های مصنوعی که رنگ های مصنوعی بسیار زیاد برای سلامتی خطرناک می باشند، از مهم ترین و شایع ترین تقلب هایی هستند که افراد منفعت طلب برای تولید زعفران تقلبی انجام می دهند.

ساده ترین راه فهمیدن زعفران اصل از زعفران تقلبی این است که از حس چشایی خود استفاده کنید به این صورت که  با چشیدن مقدار اندکی از زعفران بفهمید که آیا طعم دار و یا بی طعم شده باشد. در واقع زعفران اصل طعم خاصی نمی دهد و حتی شاید کمی هم به تلخ به نظر برسد.

از مهم ترین راه و روش های تشخیص زعفران قائنات اصل این است که زعفران نباید براق باشد؛ پس اگر زعفرانتان براق بود، تقلبی است. زعفران قائنات اصل دارای سرعت رنگ دهی سریع نمی باشد و رشته های زعفران بعد از رنگ دهی سفید نمی شوند.

از دیگر روش های تشخیص زعفران قائنات اصل :

زعفران اصل در بنزین حل نمی شود پس آن را در کمی بنزین بریزید اگر در بنزین حل نشد و در رنگ آن هم تغییری به وجود نیامد، زعفران شما اصل است.

اگر زعفران را در مخلوطی از آب به همراه جوش شیرین حل کنید، مخلوط آب و جوش شیرین به رنگ زرد در می آید اما اگر مخلوط به رنگ قرمز گونه درآمد زعفران تان تقلبی است.

زعفران قائنات یک مثقال

در این مقاله می خواهیم به اطلاعاتی در مورد زعفران قائنات یک مثقال بپردازیم.

همان طور که می دانید زعفران یا همان زرپران از ادویه های گران قیمت و با ارزشی می باشد که ایران اولین و بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده ی زعفران می باشد. زعفران آن قدر محبوب و پر طرفدار است که حتما اگر به مشهد سفر کردید برای خانواده و دوستان خود زعفران قائنات یک مثقال را به عنوان سوغاتی ارزشمند ببرید. زعفران قائنات یک مثقال برابر با 4.6 است، یعنی یک مثقال برابر 4 گرم و 6 سوت می باشد. زعفران قائنات را می توانید در هر جای ایران که هستید تهیه کنید حتی می توانید از سایت های معتبر هم به صورت آنلاین این محصول را تهیه کنید.

شما در هنگام خرید زعفران قائنات یک مثقال می توانید به دلخواه و سلیقه ی خودتان ظرف و بسته بندی زعفران را انتخاب کنید. ظرف های بسته بندی آذین، کریستال، گوهر، اطلسی، خاتم و بسته بندی پاکتی از انواع ظرف های بسته بندی زعفران می باشند. پیشنهاد ما به شما ظروف آذین، اطلسی و گوهر می باشد زیرا جنس آن ها از پلی استایرن است و به همین دلیل شفاف می باشد و زعفران داخل آن را می توانید ببینید که این خود نمایی زیبا دارد. ایران برای صادرات زعفران از ظرف های خاتم استفاده می کند. جنس این ظروف فلزی است و طرح های سنتی ایرانی بر روی آن درج شده است. این ظرف های فلزی دارای سایز های متفاوت و گوناگونی هستند و حجم 20 گرم الی 500 گرم زعفران را می توان در آن جا داد. زعفران دسته زعفران پوشال، زعفران سر گل و زعفران نگین از انواع گوناگون زعفران قائنات یک مثقال می باشند؛ که زعفران دسته از تمام از تمام انواع زعفران ها سفیدی بیشتری دارد اما رنگ زعفران نگین به طور کامل قرمز است. هم چنین قیمت این زعفران ها نیز با هم فرق دارد.

زعفران قائنات یک مثقال در بسته بندی پاکتی

خواص زعفران قائنات یک مثقال

زعفران قائنات، زعفرانی ارگانیک می باشد اصلا در آن مواد افزودنی مثل نمک، شکر، روغن برای اضافه تر شدن وزن زعفران نمی ریزند؛ به همین جهت زعفران قائنات دارای انواع و اقسام گوناگونی از اکثر ویتامین ها و خاصیت های درمانی می باشد. به نوعی میتوان گفت بر هر دردی دوا است. آهن، کلسیم، منیزیم، فسفر، روی، پتاسیم، سدیم، ویتامین A، ریبو فلاوین، تیامین، اسید فولیک، مس و منگنز از ویتامین های زعفران ارگانیک می باشند.

ضد افسردگی، نشاط آور، کاهش فشار های عصبی، کنترل مشکلات مثانه، کنترل از بین رفتن عملکرد عضلات، تقویت حافظه، تقویت جنسی، محرک معده، درمان اختلالات گوارشی، درمان تومور های سرطانی، ضد سرطان، مسکن درد های قاعدگی، مسکن درد های شکمی بعد از زایمان، کمک به کنترل در خون ریزی بعد از زایمان، تقویت استحکام استخوان، بهبود زخم و سوختگی، جلوگیری از ابتلا به پارکینسون، بهبود عملکرد ریه، جلو گیری از ریزش مو، درمان سرما خوردگی، تقویت کننده عالی برای تقویت پوست، کاهش دهنده ی فشار خون، پیشگیری از آلزایمر، درمان آسم و کاهش چربی خون از انواع خاصیت های درمانی این ادویه ی با ارزش می باشد.

قیمت زعفران یک گرمی مشهد

قیمت یک گرم زعفران سرگل برابر با 79000 ت و قیمت یک گرم زعفران نگین برابر با 84000 ت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *