قیمت زعفران یک مثقالی / قیمت یک مثقال زعفران / بررسی خواص ویژه موجود در زعفران / کاربرد های زعفران

/ / بلاگ

قیمت زعفران یک مثقالی / قیمت یک مثقال زعفران / بررسی خواص ویژه موجود در زعفران / کاربرد های زعفران

قیمت یک مثقال زعفران

آشنایی با انواع زعفران ممتاز قائنات

زعفران، گیاهی شگفت انگیز می باشد که با ویژگی های متمایز خود نسبت به سایر گیاهان، محبوبیت بسیاری در سطح جهانی به دست آورده است و امروزه زعفران ممتاز قائنات جزو ارگانیک ترین محصولات در کشور می باشد که خواهان زیادی به دست آورده است و در انواع و نمونه های مختلف توسط فروشگاه اینترنتی زعفران قائنات به مشتریان ارائه می گردد.

بررسی انواع زعفران موجود در فروشگاه اینترنتی زعفران قائنات

زعفران از دیرباز مورد توجه همگان در صنایع مختلف بوده است و روز به روز بر شگفتانه های آن افزوده می شود و همانطور که مستحضر هستید قائنات منطقه ای با آب و هوای مناسب برای کاشت و برداشت زعفران می باشد و این محصول به شیوه های گوناگونی پاک شده و بسته بندی می شوند که در ادامه به بررسی انواع آن می پردازیم.

دسته بندی این محصول بر اساس شکل و فرم مختلف ایجاد می شود که از نمونه های متداول زعفران ممتاز قائنات می توان به نگین اشاره کرد.

  • نگین: درجه کیفی این نوع زعفران بسیار بالا است و از نمونه های پر صادرات در کشور می باشد و شکل ظاهری نگین به این گونه است که سه عدد کلاله قرمز رنگ زعفران بهم متصل هستند و باعث ایجاد بافتی یکدست و زیبا در محصول می شوند که زعفران نگین خود به شبه نگین و سوپر نگین تقسیم می شود.
  • سرگل: از جمله زعفران هایی می باشد که بسیار پراستفاده است و شکل ظاهری آن شبیه به نگین می باشد البته با تفاوت هایی ریز که در زعفران سرگل، کلاله قرمز رنگ زعفران از هم جدا می باشند و برخی از رشته های قرمز رنگ ممکن است که شکسته باشند که قیمت زعفران سرگل از نگین کمی پایین تر می باشد اما قدرت رنگ دهی و کیفیت آنها در یک سطح قرار دارد و شما می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر صاحب زعفرانی با ویژگی های زعفران نگین شوید.

زعفران نگین ممتاز

  • پوشال: نوعی از زعفران می باشد که کمی از ریشه سفید رنگ زعفران به همراه کلاله قرمز رنگ وجود دارد و نوعی زعفران درجه سه شناخته می شود که اکثر کشاورزان محصول خود را به این شکل به فروش می رسانند زیرا سفیدی و قرمزی زعفران  در کنار هم آن را ارگانیک تر نشان می دهد.
  • دسته: نام دیگر زعفران دسته، دختر پیچ می باشد که در این نوع زعفران، رشته کامل گل زعفران وجود دارد و قسمت سفیدی و قرمزی با هم در این نمونه یافت می شود که سطح کیفی این نوع زعفران از سه نوع دیگر پایین تر می باشد و نمونه ای اقتصادی برای خرید جزئی می باشد.
  • کنج:  بخش ریشه سفید رنگ زعفران کنج نام دارد و معمولا آن را در دسته بندی انواع زعفران قرار نمی دهند و به دلیل نداشتن عامل ایجاد رنگ قرمز در خود، به رنگ سفید می باشد و قدرت رنگ دهی ندارد ولی میزان خواص موجود در آن با دیگر قسمت های زعفران یکسان است.

خرید زعفران قائنات

زعفران ممتاز قائنات از مشهور ترین محصولات ارگانیک و گیاهی بازار است که طرفداران بسیاری دارد بخصوص زعفران سرگل آن که به دست کشاورزان توانمند منطقه قائنات به تولید رسیده و پس از پاکسازی در بسته بندی هایی یک مثقالی به بازار عرضه می گردد.

خرید زعفران سرگل یک مثقالی از مجموعه ما به آسانی امکان پذیر است و تنها کافی است که به فروشگاه اینترنتی زعفران قائنات سری بزنید و زعفران ممتاز قائنات را بدون خروج از منزل و صرف هزینه هنگفت درب منزل خود دریافت کنید و از ارگانیک بودن محصولات ما مطمئن باشید زیرا محصولات پیش از ارائه، در آزمایشگاه مورد بررسی کیفی قرار می گیرند.

بررسی کاربرد های شگفت انگیز زعفران ممتاز قائنات

زعفران گیاهی ارزشمند در زندگی انسان میباشد که بر خلاف دیگر محصولات که با تن و کیلوگرم معامله می شوند، این محصول با گرم و مثقال خرید و فروش می شود و این به روشنی بیانگر ارزش و گرانبها بودن این محصول می باشد که از نفیس ترین و خوش عطرترین زعفران های مطرح در سطح جهان می توان به زعفران ممتاز قائنات اشاره کرد که زبانزد خاص و عام در سطح جهانی است.

کاربرد های زعفران

زعفران ممتاز قائنات محصولی بسیار کاربردی است که وجود آن در صنایع مختلف برای انسان ضرورت به حساب می آید و در این مقاله ما به بررسی چند مورد از برجسته ترین کاربرد ها و مزیت های زعفران می پردازیم تا شما نیز به ضرورت این محصول برای زندگی بهتر انسان پی ببرید.

  • آشپزی و زعفران

علاوه بر خواص ویژه ای که زعفران در خود جای داده است می توان به خوش عطری و رایحه بسیار دلنشین آن اشاره کرد که آن را به ادویه ای محبوب در آشپزی تبدیل کرده است و به غذای ایرانی عطر و طعمی بسیار عالی هدیه می دهد.

همچنین این نوع ادویه، قدرت رنگ دهی بسیار بالایی دارد که می توان برای خوش رنگ کردن انواع غذاها روی آن حساب باز کرد و از دیگر کاربرد های زعفران ممتاز قائنات در آشپزی می توان به تهیه کباب زعفرانی، کیک و شیرینی، بستنی، گز و سوهان، انواع شربت ها و غیره اشاره کرد.

ته چین زعفرانی غذای بسیار لذیذ ایرانی

  • تهیه دارو با زعفران

زعفران خواص بسیاری را در خود جای داده است و ترکیبات شیمیایی آن به گونه ای است که بر درمان بیماری های بسیاری قادر است بنابراین در صنعت ساخت دارو از این ماده گیاهی و ارگانیک استفاده می شود تا توان اثربخشی و درمان بیماری ها بالا برود و دانشمندان در تلاش برای استفاده گسترده تری از این محصول در صنعت تولید دارو می باشند.

  • زعفران و تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی

اهمیت و مراقبت از پوست یکی از روتین های مهم و روزانه افراد می باشد که همواره افراد به دنبال استفاده و خرید محصولاتی شیمیایی هستند تا سلامت پوست خود را افزایش دهند در صورتی که از خواص بی نظیر زعفران بر پوست غافل بوده اند و این محصول ارگانیک را از یاد برده اند.

زعفران محصولی سالم و گیاهی می باشد که می تواند بهترین ماسک را از آن تهیه کرد تا انواع مشکلات پوستی اعم از آکنه، لک، تیرگی و غیره را درمان کرد.

خرید زعفران ممتاز

اگر به دنبال خرید زعفران قائنات مرغوب هستید تا بتوانید از خواص ویژه آن بهره برده و در زندگی روزمره آن را به کار ببرید ما به شما راهی آسان جهت خرید را پیشنهاد می دهیم که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زعفران قائنات می توانید به نمونه های مرغوب زعفران ایرانی دست پیدا کنید و در موارد مختلف به کار ببرید.

آشنایی با زعفران ممتاز قائنات، طلای سرخ

زعفران گیاهی از دل طبیعت می باشد که ویژگی هایی شگفت انگیز را در خود جای داده است و امروزه دانشمندان با شناخت ترکیبات این محصول، به خواص بسیاری از آن دست یافته اند که محبوبیت این طلای سرخ را برای همه افزایش داده است؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با زعفران ممتاز قائنات آشنا کنیم.

ماهیت گیاه زعفران

زعفران گیاهی می باشد که از طریق کاشت پیاز قهوه ای رنگ آن در خاک رشد می کند و چندین سال بازدهی دارد و فصل برداشت آن پاییز می باشد که این محصول به هوای سرد نیاز دارد تا از خاک درآمده و گل بنفش رنگ زعفران را ایجاد کند.

زمینی که در آن پیاز زعفران وجود دارد می تواند در فصول دیگر محصولاتی همچون جو، گندم و دیگر غلات را پرورش دهد و این بذر ها باعث ایجاد مشکل در زمین کشاورزی و پیاز زعفران نمی شوند.

در میان گلبرگ های بنفش رنگ زعفران، سه کلاله قرمز رنگ و ارزشمند وجود دارد که توسط گلبرگ ها محافظت می شود و در واقع این کلاله های قرمز رنگ همان دلیل زحمت فراوان به تولید رساندن گل زعفران می باشد.

از جمله مناطقی که به کاشت و برداشت زعفران مرغوب در کشور مشغول می باشند می توان به قائنات اشاره کرد که زعفران ممتاز قائنات زبانزد در سطح کشور می باشد و از جمله مناطقی است که محصول خود را در سطح جهان معرفی نموده و به سایر کشور ها ارسال می کنند.

زعفران ممتاز قائنات

زعفران ممتاز قائنات شامل زعفران سرگل ممتاز، نگین، پوشال و دسته می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی زعفران قائنات به مشتریان سراسر کشور ارائه می گردد.

قائنات در معرفی این محصول به خاورمیانه موفق عمل کرده و کیفیت محصولاتی که تا به حال ارائه داده است باعث افزایش محبوبیت محصول این منطقه گشته است پس زعفران ممتاز قائنات را از دست ندهید.

ترکیبات زعفران

برای شناخت هرچه بیشتر این محصول لازم است تا به ترکیبات تشکیل دهنده آن پی ببریم و سپس با شناخت ترکیبات آن بتوانیم از دیگر ویژگی های محصول صحبت به میان آوریم.

همانطور که گفته شد زعفران دارای کلاله هایی قرمز می باشد که کلاله ها رنگ قرمز خود را از کروسین می گیرند و همان طور که مستحضر هستید زعفران ممتاز قائنات، محصولی معطر و خوشبو می باشد که عامل ایجاد آن سافرانال است همچنین ایجاد طعم لذت بخش در زعفران بر عهده ماده ای شیمیایی به نام پیکروسین است.

زعفران، گیاهی دارویی و ارزشمند

زعفران گیاهی می باشد که در فصل پاییز قابل برداشت است و با داشتن خواص منحصر به فرد، محبوبیت افراد را در صنایع مختلفی از آن خود کرده است که زعفران، گیاهی دارویی و ارزشمند یکی از ارزآور ترین محصولات کشور می باشد که با ارائه نمونه هایی ممتاز از آن در سطح جهانی به شهرت زیادی دست یافته است و زعفران ممتاز قائنات محصولی ناب از دل زمین می باشد که با خواص و ویژگی های خود کمک شایانی به ما انسان ها کرده است.

قیمت زعفران یک مثقالی / قیمت یک مثقال زعفران / بررسی خواص ویژه موجود در زعفران / کاربرد های زعفران

بررسی خواص ویژه موجود در زعفران

زعفران محصولی گیاهی می باشد که به دلیل داشتن ترکیباتی خاص درون خود، جزو گیاهان دارویی نیز به شمار می آید و امروزه با تحقیقات انجام گرفته بر روی ترکیبات این محصول، به تاثیرات مثبت فراوان آن بر بدن پی برده اند که در ادامه چند مورد از این تاثیرات مثبت بر ارگان های بدن را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • یکی از مهم ترین و برجسته ترین خواصی که زعفران ممتاز قائنات در وجود خود جای داده است، احساس شادابی و نشاطی می باشد که این محصول پس از مصرف ایجاد می کند، در واقع ترکیبات زعفران باعث ترشح هورمون شادی آور در بدن می شود و در طی دراز مدت می تواند افسردگی را درمان کند.
  • زعفران حاوی مواد معدنی و مغذی فراوان می باشد که قادر است بر رگ های خونی و فعالیت قلب تاثیر بگذارد و مانع از گرفتگی رگ ها و ایجاد سکته و بیماری های قلبی گردد پس مصرف این محصول به افرادی که در معرض خطرات بیماری قلبی هستند توصیه می گردد.
  • این محصول گیاهی می تواند حافظه را تقویت کرده و ضریب هوشی را بالا ببرد بنابراین برای درمان بیماری هایی همچون آلزایمر، پارکینسون، ام اس و دیگر مشکلات حافظه مفید خواهد بود.

زعفران ممتاز ایرانی

  • طبع زعفران گرم است و برای افرادی که دارای طبع سرد هستند مفید خواهد بود تا بدن را در حالت خنثی نگه دارند و از بروز مشکلاتی که به صفرا و سردی طبع مرتبط می باشند همچون بیماری های گوارشی، بزرگ شدن کبد و غیره جلوگیری کند.
  • خواص آنتی اکسیدانی زعفران از مواردی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد زیرا در حال حاضر تاثیرات مثبت این محصول بر سرطان واضح است و دانشمندان در حال تلاش برای ساخت داروهایی از زعفران هستند تا تاثیر آن بیشتر شود و بتواند از متاستاز سلولهای سرطانی جلوگیری کند.

فروشگاه اینترنتی زعفران

اگر به دنبال خرید زعفرانی مرغوب همچون زعفران ممتاز قائنات هستید، ما به شما مجموعه زعفران قائنات را پیشنهاد می دهیم که با تاسیس فروشگاه اینترنتی زعفران آماده خدمت و ارائه محصولاتی با کیفیت به مشتریان سراسر ایران می باشد.

خرید زعفران یک مثقالی از متداول ترین خرید های مجموعه ما می باشد که مقادیر بالای زعفران در بسته های یک مثقالی و شیک ثبت سفارش می شوند.

قیمت زعفران یک مثقالی

قیمت یک مثقال زعفران سوگل برابر با 380000 ت و قیمت یک مثقال زعفران نگین برابر با 410000 ت است

قیمت زعفران یک مثقالی / قیمت یک مثقال زعفران / بررسی خواص ویژه موجود در زعفران / کاربرد های زعفران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *