مرکز خرید زعفران یک مثقالی قائنات

/ / بلاگ

مرکز خرید زعفران یک مثقالی

فروشگاه زعفران ممتاز قائنات با مناسب ترین قیمت

از جمله ادویه های بسیار معطر، گران قیمت و مورد پسند همه مردم، زعفران می باشد. نام ایران با این ادویه عجین بوده و کیفیت و عطر و طعم آن در کل دنیا زبانزد خاص و عام است. زعفران قائنات در این میان، با کیفیت بی مثال خود بیش از سایر زعفران ها محبوبیت داشته و مورد قبول می باشد. زعفران این خطه از ایران، در دسته محصولاتی است که به اقصی نقاط دنیا صادر شده و عطر و طعم و بوی بی مثالی دارد.  این محصول ارزشمند با برندها و در بسته بندی های بسیار متنوعی در بازار عرضه شده و به فروش می رسد، اما لازم به ذکر است که همه این زعفران‌ها مرغوب نبوده و به همه این برندها و نام های تجاری نمی توان اعتماد کرد. مجموعه ما، با داشتن سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه، فروش و صادرات زعفران، امکان فروش زعفران ممتاز قائنات را با مناسب ترین قیمت و از طریق تارنمای خود و به صورت آنلاین در سراسر کشور فراهم نموده است.

برای تهیه زعفران ممتاز قائنات به چه فروشگاهی اعتماد کنیم؟

تهیه این ادویه پرکاربرد و با ارزش از تولید کنندگانی با برندهای قدیمی و شناخته شده و مراکز فروش معتبر و با سابقه در این زمنیه، بایستی انجام گیرد. امروزه زعفران در بسته بندی های مختلفی در دسترس هستند اما همه این محصولات خالص و با کیفیت نمی باشند، تشخیص اصل یا تقلبی بودن این محصول کار هر کسی نبوده و به سادگی امکان پذیر نمی باشد، لذا با اعتماد بر نام تجاری زعفران بسته بندی شده و فروشگاه عرضه کننده آن خرید خود را با خیالی آسوده به انجام رسانید.

زعفران یک مثقالی با بسته بندی جام زعفران
زعفران یک مثقالی با بسته بندی جام زعفران

مزارع زیر کشت زعفران در قائنات

مجموعه ما، عرضه کننده زعفران ممتاز قائنات بوده و تا به حال توانسته است نظر مساعد کلیه خریداران خود را جلب کند. این مجموعه این اطمینان را به شما می دهد که حتی بدون داشتن تجربه و شناخت از زعفران اصل، خریدتان را با اطمینان و قیمتی بسیار مناسب انجام دهید. این مجموعه به منظور رفاه حال همه هموطنان عزیز و فراهم آوردن امکان خرید زعفران ممتاز قائنات از سراسر کشور، انواع بسته بندی و تنوع محصول زعفران قائنات را در تارنمای خود به نمایش گذاشته و معرفی کرده و فروش آن را به صورت آنلاین به انجام رسانده است. لازم به ذکر است که کلیه سفارشاتی که از این طریق برای ما ارسال می شوند، به سرعت آماده شده و در اسرع وقت، به ساده ترین شیوه ممکن و با حفظ مرغوبیت محصول، در بسته بندی های استاندارد و مناسب، برای خریداران ارسال می شوند.

مرکز خرید زعفران قائنات به قیمت عمده

زعفران این ادویه پر طرفدار و پر کاربرد، که نام آن به عنوان طلای سرخ مطرح شده است، ردپای خود را در بسیاری از غذاها، دسرها و شیرینی ها و سوغات شهرهای مختلف بر جای گذاشته است. مردم برای یک ذره و مثقال آن ارزش زیادی قایل هستند چرا که هر پرچم آن نتیجه زحمت و تلاش عده زیادی از مردم این مرز و بوم می باشد. زعفران قائنات در این میان محبوبیت و ارزش بیشتری نسبت به زعفران نواحی دیگر پیدا کرده است چرا که از لحاظ عطر و طعم، بو و رنگ منحصر به فرد بوده و رقیبی ندارد به طوری که همه دنیا این زعفران را دیده و می شناسند.

مجموعه ما، با داشتن سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه، فروش و صادرات زعفران، این محصول را با تنوعی که در بسته بندی و وزن به خود اختصاص داده است، از طریق تارنمای خود به نمایش گذاشته و امکان خرید زعفران قائنات را به صورت کاملا آنلاین برای کلیه خریداران فراهم آورده است.

برای خرید زعفران قائنات به چه نکاتی توجه کنیم؟

به دلیل ارزش بالایی که زعفران دارد، امکان تقلب و سودجویی در آن بسیار زیاد است. دراین‌میان زعفران قائنات به دلیل محبوبیت و ارزش بالاتری که دارد، افراد سودجو را برای فروش زعفران‌های بی‌کیفیت به این نام بیشتر وسوسه می‌کند. هر زعفران که به‌عنوان زعفران قائنات به فروش می رسد، دلیل بر خلوص و کیفیت بالای آن نیست. بنابراین با داشتن اطلاعات کافی در هنگام خرید زعفران ، انتخاب شما به محصولی خالص و با کیفیت نزدیک تر خواهد شد. در زیر به برخی از نکاتی که در هنگام خرید زعفران قائنات باید به آن توجه کنید اشاره خواهد شد:

  • با واحدهای وزن آشنایی داشته باشید: واحد وزنی که بسته بندی های زعفران با آن عرضه می شوند، به دلیل حساسیت و دقت وزنی، مثقال می باشد و یک مثقال معادل 4.6 گرم است.
مرکز خرید زعفران یک مثقالی قائنات

گل زعفران و پرچم های آن و زعفران پوشال

  • شناخت رده‌بندی کیفی زعفران: زعفران را بر طبق استانداردهای آزمایشگاهی، از لحاظ کیفی در چهار سطح ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم‌بندی می کنند. بهترین آن، زعفران ممتاز می باشد. این درجه‌بندی بر اساس میزان مواد معدنی و درجه خلوص زعفران تعیین می‌شود.
  • به بافت زعفران توجه کنید: با وجود آن که زعفران خشک و ترد می‌باشد، اما بعد از عملیات خشک کردن، زعفران الک شده و بسته بندی می شود. چنانچه در بسته بندی آن، زعفران پودر شده دیدید این مساله نشانگر مرغوبیت پایین محصول می باشد.
  • شناخت انواع زعفران: زعفران را با توجه به میزان پرچمی که به فروش می‌رسد، در دسته‌های مختلف قرار می دهند: زعفران سرگل، دختر پیچ، پوشال و نگین.

مجموعه ما، عرضه کننده زعفران قائنات ارزان بوده و محصول با کیفیت خود را به قیمت عمده به فروش می رساند و تا به حال توانسته است نظر مساعد کلیه خریداران خود را جلب کند. این مجموعه این اطمینان را به شما می دهد که حتی بدون داشتن تجربه و شناخت از زعفران اصل، خریدتان را با اطمینان و قیمتی بسیار مناسب انجام دهید. این مجموعه به منظور رفاه حال همه هموطنان عزیز، امکان خرید زعفران قائنات را در سراسر کشور و از طریق تارنمای خود فراهم آورده است، لازم به ذکر است که کلیه سفارشاتی که از طریق این تارنما برای ما ارسال می شوند، به سرعت آماده شده و در اسرع وقت، به ساده ترین شیوه ممکن و با حفظ مرغوبیت محصول، در بسته بندی های استاندارد و مناسب، برای خریداران ارسال می شوند.

مرکز خرید زعفران یک مثقالی با بالاترین کیفیت

مرکز خرید زعفران یک مثقالی

زعفران این ادویه پر طرفدار و پر کاربرد، که نام آن به عنوان طلای سرخ مطرح شده است، ردپای خود را در بسیاری از غذاها، دسرها و شیرینی ها و سوغات شهرهای مختلف بر جای گذاشته است. مردم برای یک ذره و مثقال آن ارزش زیادی قائل هستند چرا که هر پرچم آن نتیجه زحمت و تلاش عده زیادی از مردم این مرز و بوم می باشد. زعفران به دلیل قیمت و ارزش بالایی که دارد، در وزن های خیلی کم و در حد مثقال بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد. این بسته بندی ها به گونه ای طراحی می شوند که از زعفران در برابر رطوبت و نفوذ هوا به صورت کامل محافظت می کنند.

مجموعه ما، با داشتن سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه، فروش و صادرات زعفران، این محصول را با تنوعی که در بسته بندی و وزن به خود اختصاص داده است، از طریق تارنمای خود به نمایش گذاشته و امکان خرید زعفران یک مثقالی را به صورت کاملا آنلاین برای کلیه خریداران فراهم آورده است.

درباره وزن بسته بندی های زعفران چه می دانید؟

به دلیل ارزش بالایی که زعفران دارد، و قیمتی که این طلای سرخ به خود اختصاص داده است، در بسته بندی هایی با وزن خیلی پایین و دقیق بسته بندی می شود. زعفران به دلیل کشت و نگهداری و برداشت سخت و طاقت فرسا و همچنین به خاطر برداشت و آماده سازی زمان بر و پر زحمتی که دارد، نام طلا به خود اختصاص داده است.

واحد وزنی که بسته بندی های زعفران با آن عرضه می شوند، به دلیل حساسیت و دقت وزنی، مثقال می باشد و یک مثقال معادل 4.608 گرم است.  شاید برای شما جالب باشد که بدانید که یک کیلوگرم زعفران معادل چند مثقال است؟ در واقع هر کیلوگرم زعفران معادل 217 مثقال است.. شاید برای شما سوال پیش آید که از هر کیلو گل چقدر زعفران خالص به دست می‌آید؟

مرکز خرید زعفران یک مثقالی قائنات

وزن کردن زعفران با ترازوهای دقیق دیجیتالی

 لازم به ذکر است که به‌صورت میانگین از هر کیلو گل زعفران تقریباً سه مثقال زعفران خالص به دست می‌آید و همان‌طور که می‌بینید این آمار در مقایسه با زحمت کشت‌وکار و برداشت و آماده‌سازی پرچم‌های گل، بسیار ناچیز است و به‌همین دلیل ارزش زعفران در وزن‌های پایین نیز بسیار بالا می باشد. برای وزن کردن زعفران از ترازوهای دقیق دیجیتال با دقت 0.1و 0.01 استفاده می‌شود. دقت این ترازوها بسیار اهمیت داشته و میزان زعفرانی که با آنها وزن و بسته بندی می شود بسیار دقیق هستند.

مجموعه ما، با عرضه زعفران با بسته بندی استاندارد، زعفران قائنات را با کیفیت و قیمت باور نکردنی به فروش می رساند و تا به حال توانسته است نظر مساعد کلیه خریداران خود را جلب کند. این مجموعه اطمینان خاطر به شما می دهد که با خرید زعفران یک مثقالی از این مجموعه، خریدی با اطمینان و رضایت بخش را تجربه خواهید کرد.. ما به منظور رفاه حال همه هموطنان عزیز، امکان خرید زعفران قائنات را در سراسر کشور و از طریق تارنمای خود فراهم آورده ایم، لازم به ذکر است که کلیه سفارشاتی که از طریق این تارنما برای ما ارسال می شوند، به سرعت آماده شده و در اسرع وقت، به ساده ترین شیوه ممکن و با حفظ مرغوبیت محصول، در بسته بندی های استاندارد و مناسب، برای خریداران ارسال می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *