فروش مستقیم زعفران قائنات / راهنمای خرید زعفران قائنات اصل / زعفران قائنات یک گرمی

/ / بلاگ

راهنمای خرید زعفران قائنات اصل

راهنمای خرید زعفران قائنات اصل

زعفران قائنات اصل، محصولی است که کیفیت و عطر و طعم آن در جهان بی نظیر و زبانزد خاص و عام می باشد. گیاه زعفران تنها در کشور ما کشت و پرورش داده نمی شود و همه ساله مناطق مختلفی در سراسر جهان اختصاص به پرورش آن می یابند. کشورهای اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و … از جمله کشورهایی هستند که تولید زعفران در آنها نیز متداول است. اما کیفیت زعفران ایران به خصوص کیفیت زعفران منطقه قائنات ایران در استان خراسان جنوبی به هیچ عنوان قابل مقایسه با کیفیت سایر گونه ها نیست. زعفران قائنات اصل از نظر طعم، عطر و رنگ دهی شگفت انگیز است و این موضوع را تمامی مصرف کنندگان زعفران در سراسر جهان تایید می کنند. اما زعفران اصل قائنات را چگونه باید شناسایی کرد؟ این نوع زعفران چه خصوصیات و تفاوت هایی با سایر گونه دارد؟

تشخیص زعفران قائنات اصل از انواع تقلبی آن مشکل عمده افراد خریدار زعفران محسوب می شود. در برخی موارد نیز زعفران اصل قائنات را با زعفران تقلبی مخلوط کرده و به همان قیمت زعفران قائنات به فروش می رسانند و از این طریق به سود بالای اقتصادی می رسند.

فروش مستقیم زعفران قائنات / راهنمای خرید زعفران قائنات اصل / زعفران قائنات یک گرمی

رنگ زعفران قائنات اصل

رنگ زعفران قائنات اصل

توجه به رنگ زعفران قائنات اصل سریع ترین راه برای تشخیص اصالت آن است. زعفران اصل قائنات دارای کلاله هایی به رنگ قرمز و یکدست می باشد. در مورد خرید زعفران دقت داشته باشید که در برخی موارد زعفران پودر شده به صورت مخلوط با سایر ادویه ها همچون زردچوبه به فروش می رسد و تشخیص اصالت آن از روی رنگ دشوار می گردد. در حالت کلی خرید زعفران به صورت پودری مورد توصیه افراد با تجربه در زمینه خرید و فروش زعفران نیست چرا که امکان تقلب در آن بیشتر می شود.

فروش مستقیم زعفران قائنات / راهنمای خرید زعفران قائنات اصل / زعفران قائنات یک گرمی

همچنین در مورد رنگ زعفران اصل قائنات دقت داشته باشید که زعفران های به رنگ تیره و قرمز متمایل به سیاه غالبا کهنه و محصول برداشت شده سالهای قبل هستند. این نوع زعفران ممکن است از گل زعفران خشک شده نیز تهیه شده باشد که در این صورت هم عطر و طعم خوبی نخواهد داشت.

نکته دیگری که در مورد تشخیص اصالت زعفران قائنات از روی رنگ این است که زعفران اصل قائنات رنگدهی فوری ندارد؛ یعنی اگر به هنگام انداختن رشته های زعفران در داخل آب متوجه شدید که کلاله ها فورا رنگ آب را زرد یا نارنجی کردند باید بدانید که زعفران اصل نیست.

طعم و عطر زعفران قائنات اصل

طعم و عطر زعفران قائنات اصل

زعفران قائنات اصل از روی طعم و عطر آن نیز قابل تشخیص است. در حالی که زعفران تقلبی به هنگام چشیدن طعم آن غالبا شیرین است زعفران اصل قائنات طعم کمی تلخی دارد. عطر زعفران اصل قائنات نیز بسیار قوی و شگفت انگیز است.

در برخی موارد افراد متقلب در بازار عرضه زعفران به گونه ای دیگر وارد می شوند؛ آنها زعفران اصل قائنات را به صورت رطوبت دار به فروش می رسانند. فروش زعفران مرطوب معادل با افزایش وزن آن است که این می تواند به ضرر خریدار باشد. در این مورد توصیه می کنیم به هنگام خرید زعفران حتما کلاله های آن را با انگشتان خود بشکنید تا شکنندگی و خشک بودن آنها را کاملا احساس نمایید. کلاله هایی که در دست حالت نرم و ملایمی داشته باشند دارای رطوبت هستند.

انواع مختلف زعفران قائنات

زعفران قائنات اصل در انواع مختلفی در بازار عرضه می شود که هر یک از آنها قیمت متفاوتی از سایرین دارند. زعفران نگین قائنات، زعفران سرگل قائنات، زعفران پوشال و زعفران دخترپیچ قائنات از جمله انواع مختلف این محصول هستند که هریک قیمت متفاوتی دارند. زعفران نگین و زعفران سرگل نسبت به دو گونه دیگر مرغوب تر تلقی شده و به منظور صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

خریداران زعفران قائنات اصل طیف وسیعی از افراد فعال در زمینه صادرات زعفران، خریداران زعفران قائنات در داخل کشور اعم از رستوران داران، صاحبان هتل ها، کافی شاپ ها، آشپزخانه های عمومی و … را شامل می شوند. علاوه بر اینها در هر خانه ایرانی، ادویه زعفران به منظور مصرف خانگی نیز وجود دارد. نوشیدن چای زعفران قائنات اصل پس از یک روز کاری پر تنش و شلوغ می تواند خستگی و انرژی های منفی را از شما دور کرده و احساس نشاط را در روح و جسم شما تازه کند.

زعفران قائنات یکی از نمونه زعفران های درجه یک و مرغوب می باشد که به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده غذا و نوشیدنی کاربرد دارد که با خصوصیات ویژه خود توانسته مورد محبوبیت عده زیادی از افراد قرار گیرد و فروش بالایی در بازار داشته باشد.

شما عزیزان اگر قصد خرید زعفران قائنات یک گرمی را با کیفیت استاندارد دارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا روشی آسان برای خرید از مرکزی معتبر را به شما معرفی کنیم.

فروش مستقیم زعفران قائنات / راهنمای خرید زعفران قائنات اصل / زعفران قائنات یک گرمی

زعفران مرغوب قائنات

همانطور که می دانید گیاهان طبیعی جزو مغذی ترین محصولات غذایی می باشند که در ترکیب خود سرشار از املاح معدنی و مغذی می باشد و برای حفظ و بهبود سلامتی بسیار مفید است.

گیاهان طبیعی دارای طیف گسترده ای از انواع مختلف می باشند که از نظر طعم، رنگ، شکل، خاصیت و.. با یکدیگر متفاوت می باشند.

یکی از گیاهان طبیعی که برای سلامتی بسیار مفید واقع می شود، زعفران نام دارد که به نام طلای سرخ نیز شهرت دارد.

زعفران خود نیز دارای انواع مختلفی است، زیرا از نظر منطقه کشت تفاوت دارند، زعفران قائنات از نمونه های پرفروش و پرمصرف است که در سراسر نقاط جهان مخاطبان بسیاری برای مصرف دارد.

زعفران قائنات از نظر طعم و رنگ در رتبه اول قرار دارد، ما در این مقاله قصد داریم تا با روش تولید زعفران و همچنین خاصیت های مصرف این محصول آشنا گردیم.

آشنایی با روش تولید زعفران قائنات:

  • مرحله اول خرید پیاز زعفران مرغوب می باشد.
  • مرحله دوم باید پیازهای خریداری شده را در زمین های از قبل آماده شده توسط کود حیوانی، بکارید.
  • طریقه کاشت به صورتی است که پیاز را در عمق 15 سانتی متری بکارید و یک لایه خاک روی آن بریزید.
  • پس از کاشت پیازهای زعفران، آبیاری باید به صورت منظم انجام شود تا در فصل پاییز گل دهد.

زعفران قائنات به شیوه های مختلفی پاک می گردد که عبارتند از:

  • زعفران قائنات پوشال: در این نمونه، رشته های زعفران به یکدیگر وصل می باشند و انتهای آن ریشه سفید رنگ بسیار کمی دارا است.
  • زعفران قائنات نگین: در این نمونه رشته های زعفران از یکدیگر جدا شده اند.
  • از دیگر زعفران ها می توان به ممتاز، سرگل و دسته اشاره نمود.

زعفران قائنات یک گرمی در بسته بندی پاکتی، پلاستیکی و شیشه ای قرار دارد که به صورت یک گرم از یکدیگر مجزا هستند.

خاصیت های ارزشمند مصرف زعفران قائنات یک گرمی:

  • این محصول سبب بهبود گردش خون در شریان رگ ها می شود که از لخته شدن خون و ابتلا به سکته قلبی یا عروقی جلوگیری می کند.
  • در ترکیب خود دارای مقادیر فراوانی از آهن می باشد که کم خونی را درمان می کند.
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی می باشد که از فعالیت رادیکال های آزاد و سلول های سرطانی جلوگیری می نماید.
  • دارای خاصیت تسکین دهنده می باشد که برای کاهش درد شکم به ویژه در زمان قاعدگی دختران مفید است.
  • برای کاهش استرس و اضطراب بسیار مفید می باشد.
  • با دارا بودن ویتامین ث به روند درمان سرماخوردگی کمک می نماید.
  • با دارا ویتامین های ضروری بدن انرژی مورد نیاز روانه را تامین می کند.
  • افرادی که از بی خوابی رنج می برند، این محصول را می توانید مصرف کنید.

خرید زعفران قائنات

از کجا زعفران قائنات یک گرمی مرغوب خریداری کنیم؟

با توجه به طعم بسیار خوشمزه و فواید ارزشمند زعفران قائنات، هر روزه خرید این محصول از سوی افراد رو به افزایش است که سبب شده تا کشاورزان نیز به افزایش تولید بپردازند و در بسته بندی و قیمت مختلف به بازار ارائه نمایند.

برای خرید زعفران قائنات از درگاهی معتبر، هم اکنون می توانید با شماره های درج شده در انتهای همین صفحه تماس بگیرید و محصول را سفارش دهید.

فروش مستقیم زعفران قائنات یک گرمی:

زعفران گیاهی با ارزش است که کشت آن در ایران رواج  دارد. مرغوب ترین زعفران جهان، در کشور ما تولید می شود. زعفران قائنات یک گرمی بهترین نوع زعفران  در کشور می باشد که علاوه بر فروش مستقیم در داخل، مشتریان زیادی در خارج از کشور به خود اختصاص داده و سبب  ارزآوری خوبی برای کشورمان شده است. برای خرید این محصول می توانید به مراکزی مراجعه کنید که به فروش مستقیم زعفران قائنات یک گرمی مشغول هستند.

زعفران گیاهی است با طبع گرم که فواید زیادی برای بدن دارد. افرادی که به دنبال خرید بهترین زعفران  قائنات یک گرمی هستند به نکاتی باید توجه داشته باشند که این نکات عبارت اند از:

عطر زعفران: مهم ترین ویژگی زعفران مرغوب، عطر خوش آن است. عطر خوب ویژگی اصلی زعفران با کیفیت و مرغوب می باشد، زیرا زعفران تقلبی عطری ندارد.

رنگ: رنگ زعفران باید پس از دم کردن قرمز خوش رنگ باشد. هر رنگی به جز قرمز نشان می دهد که این زعفران مرغوب نیست.

طعم زعفران: زعفران باید طعم متمایل به تلخی داشته باشد تا بتوان از اصل بودن آن مطمئن شد. زعفرانی که طعم آن متمایل به تلخی نیست موادی  به آن اضافه شده  و برای خرید مناسب نمی باشد.

فروش مستقیم زعفران قائنات / راهنمای خرید زعفران قائنات اصل / زعفران قائنات یک گرمی

زعفران

تولید کنندگان زعفران قائنات یک گرمی:

انتخاب یک زعفران مرغوب و با کیفیت کار سختی است و فقط افرادی که در این حوزه تخصص دارند می توانند به راحتی نوع مرغوب آن را تشخیص دهند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید تا از کیفیت زعفران اطمینان خاطر داشته باشید.

زعفران قائنات یک گرمی تنها در داخل کشور مشتری ندارد و کشورهای اروپایی به کیفیت خوب زعفران قائنات یک گرمی واقف هستند و هر ساله مقدار زیادی از آن را از کشور ایران وارد می کنند.

تولید کنندگان زعفران قائنات یک گرمی این ادویه را به صورت بهداشتی تولید و برای مشتریان خود ارسال می کنند.

فروش و توزیع زعفران قائنات یک گرمی به صورت مستقیم امکان خرید بهترین نوع آن را برای متقاصیان بسیار آسان نموده است. به گونه ای که مشتری می تواند به راحتی بهترین زعفران زعفران قائنات یک گرمی را از تولید کنندگان زعفران به راحتی خریداری نماید‌.

خرید آنلاین زعفران قائنات به مشتری این امکان را می دهد تا بتواند با فروشندگان زعفران در مکان های مختلف ارتباط برقرار کند و به راحتی بهترین نوع زعفران را خریداری نماید.

پس می توان گفت خرید آنلاین بسیار راحت تر از خرید حضوری انجام می گیرد و وقت و هزینه زیادی را از مشتری نمی گیرد و مشتری می توان به اصل و بالاترین نوع آن با اطمینان و قیمت ارزان دست یابد‌.

فروش مستقیم زعفران قائنات / راهنمای خرید زعفران قائنات اصل / زعفران قائنات یک گرمی

زعفران قائنات

نگاهی به فواید زعفران قائنات:

مصرف زعفران از صدمه و آسیب به سلول ها و بافت های داخلی بدن پیشگیری می نماید و باعث تقویت اندام های گوارشی همچون معده روده و تمام سلول های پوششی می شود.

مصرف زعفران باعث تقویت سیستم عصبی فرد می شود و عملکرد آن را بهبود می بخشد. افرادی که  زعفران استفاده می کنند ذهن آرام تر و قلب سالم تری دارند. این افراد کمتر دچار بیماری های روحی و اختلالات جسمی می شوند. مغز آنها فعال تر می شود . زعفران باعث می شود مغز بتواند مواد معدنی مورد نیاز خود را به راحتی به دست آورد.

فروش مستقیم زعفران قائنات / راهنمای خرید زعفران قائنات اصل / زعفران قائنات یک گرمی

گل زعفران

افرادی که از این ادویه استفاده می کنند کمتر دچار آلزایمر و فراموشی زودرس می شوند. همچنین ذهنی فعال و جسمی سالم تر دارند. زعفران همچنین می تواند باعث تعادل وزن شود که این مورد نقش بسیار مهمی در آرامش افراد دارد. همچنین مصرف زعفران از بروز برخی بیماری ها نیز جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *