زعفران درجه یک / مشخصات زعفران درجه یک / زعفران سرگل

/ / بلاگ

زعفران درجه یک / مشخصات زعفران درجه یک

زعفران قائنات اصل خوش عطر

زعفران یک گیاه از تیره زنبقیان است که به عنوان چاشنی در بسیاری از غذا ها استفاده می شود. عطر و رنگ زعفران در طعم و مزه غذاها بسیار تاثیرگذار می باشد. زعفران گیاهی کوچک و چند ساله است که قیمت نسبتا بالایی دارد و به دلیل همین قیمت بالا از آن با عنوان طلای سرخ نیز استفاده می شود.

زعفران از جمله گیاهانی است که قدمت چند هزارساله دارد و در مناطق مختلفی با آب و هوای خاص کاشت و برداشت می شود. در ایران نیز در بسیاری از مناطق این گیاه با کیفیت بالا برداشت می شود. زعفران قائنات اصل خوش عطر یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است که مشتریان خاص خود را دارد.

با توجه به کیفیت بالای این زعفران سالانه مقدار بسیار زیادی از آن به کشور های دیگر صادر می شود. زعفران قائنات اصل نه تنها در بازار های داخلی بلکه در کل دنیا طرفداران خاص خود را دارد. زعفران در بسیاری از غذاها علاوه بر چاشنی بودن جنبه تزییناتی نیز دارد.

زعفران درجه یک / مشخصات زعفران درجه یک / زعفران سرگل

زعفران قائنات اصل

ویژگی های خاص زعفران قائنات اصل

این نمونه زعفران دارای رنگ و عطر بی نظیری می باشد به طوری که اکثر مشتریان زعفران قائنات اصل با یک بار استفاده از این محصول به مشتری دائمی آن تبدیل شده اند. رنگدهی این زعفران بسیار بالا است و مصرف کنندگان با خرید آن می توانند از کیفیت بالا و اصل بودن آن اطمینان خاطر داشته باشند.

ترکیبات ارزشمند زعفران قائنات اصل مورد تایید آزمایشگاه می باشد. هر چه در صد ترکیبات زعفران در آزمایشگاه بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد. وجود درصد بیشتر این ترکیبات که شامل کروسین، پی کروسین و سافرانال هستند می تواند تاثیر به سزایی در طعم و عطر زعفران بگذارد.

زعفران نیز مانند سایر گیاهان دارای انواع مختلفی می باشد که این تفاوت ها بر اساس آب و هوای منطقه، جداسازی گل زعفران و نوع برداشت و موارد دیگر می باشد. هر یک از این موارد می تواند بر کیفیت زعفران تاثیر بگذارد.

زعفران درجه یک / مشخصات زعفران درجه یک / زعفران سرگل

زعفران قائنات اصل

خواص بی نظیر زعفران

زعفران اصل قائنات علاوه بر این که به عنوان چاشنی و ادویه استفاده می شود خواص دارویی و درمانی نیز دارد. یکی از تاثیرات مثبت زعفران خاصیت ضد افسردگی آن می باشد. زعفران قادر است که عملکرد دو هورمونی که کنترل عصبی بدن بر عهده آن ها است، را بهبود بخشد و به رفع افسردگی کمک شایانی می کند.

خاصیت مهم دیگری که می توان برای زعفران قائنات اصل بیان کرد کمک به تقویت حافظه و هوش می باشد. زعفران دارای مواد معدنی همچون منگنز، مس، آهن، روی و منیزیم می باشد که از جمله موادی هستند که به تقویت حافظه کمک می کنند.

زعفران می تواند با آرامشی که در بدن ایجاد می کند به تمامی اعضای بدن در انجام وظایفشان کمک شایانی کند. بی خوابی و نداشتن آرامش از جمله عوامل بیماری زا و مخرب برای بدن می باشند، که با مصرف زعفران تا حد قابل توجهی می توان آنها را برطرف کرد.

همچنین زعفران خواص بی شمار دیگری دارد که با مصرف به اندازه آن می توان به هریک از این خواص پی برد. زعفران در بسیاری از دسر ها و شیرینی ها نیز استفاده می شود. اگر می خواهید زعفران قائنات اصل را به طور مستیم تهیه کنید بهترین راه، خرید غیر حضوری آن می باشد.

امروزه با وجود مراکز فروش اینترنتی دیگر نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. بهترین و با کیفیت ترین نمونه زعفران را می توانید به طور مستقیم و با قیمت مناسب از این طریق تهیه کنید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. در این روش چون خریدار به طور مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار می کند می تواند محصول را با قیمت پایین تر از قیمت بازار تهیه کند.

همچنین در این روش می توانید از اصل بودن و کیفیت بالای محصول اطمینان کافی داشته باشید. در خرید اینترنتی زمان خرید و فاصله مکانی اهمیت ندارد زیرا در هر ساعت شبانه روز و از هر کجای دنیا امکان پذیر می باشد.

سایت زعفران قائنات

زعفران ادویه بسیار محبوبی است که مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارد. امروزه با گسترش سایت زعفران قائنات هر فردی می تواند از جای جای ایران وارد این فروشگاه اینترنتی شده و انواع زعفران درجه یک و مرغوب را سفارش دهد. در وب سایت زعفران قائنات محصولات بسیار متنوعی عرضه شده است که می توانید از آن ها به منظور مصارف خانگی و یا تحفه ای ارزشمند برای هدیه به دوستانتان استفاده نمایید. مزیت خرید زعفران از این وب سایت این است که می توانید آدرس مشخصی را تعیین نمایید تا زعفران به عنوان هدیه به صورت مستقیم برای دوستانتان ارسال شود.

سایت زعفران قائنات

سایت زعفران قائنات یکی از سایت های معتبر و اصیل در زمینه تولید و توزیع بهترین زعفران کشور می باشد. از طریق این وب سایت در تمام ایام سال می توانید سفارشات خرید خود را ثبت نمایید. این وب سایت یکی از فعالان اصلی در زمینه توزیع عمده زعفران در کشور می باشد که زعفران اصل قائنات را با قیمت مناسب و از تولید به مصرف به خریداران عرضه می نماید. انواع زعفران مرغوب و اعلا با کیفیت تضمین شده و استاندارد برای فروش در بازار داخل و خارج توسط این مرکز عرضه می گردد.

مشخصات زعفران درجه یک قائنات

وب سایت زعفران قائنات برای آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با زعفران مرغوب و درجه یک مطالبی را برای تشخیص زعفران اعلا ارائه می نماید. زعفران هایی که در تمام دنیا کشت می شوند دارای سطح کیفی متفاوتی می باشند که کیفیت هیچکدام به پای زعفران قائنات نمی رسد. زعفران قائنات با کیفیت رنگ دهی بسیار بالا و عطر و طعم دلپذیری که دارد در تمام دنیا شناخته شده و خرید و فروش می شود. برای این که بتوانید زعفران قائنات اصل را از زعفران های دیگر تشخیص دهید توجه به چند نکته می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

زعفران درجه یک

  • زعفران درجه یک در اولین گام از تشخیص زعفران با کیفیت قائنات ابتدا با دقت به رشته های قرمز رنگ زعفران نگاه کنید. توجه داشته باشید که زعفران اصل دارای سه رشته قرمز رنگ به عنوان کلاله می باشد که قدرت رنگ دهی و عطر و طعم زعفران از این قسمت ناشی می شود. در مورد زعفران قائنات دقت داشته باشید که این رشته کاملا ضخیم بود و دارای طول نسبتا زیادی می باشند. در واقع هرچه زعفران طویل تر و ضخیم تر باشد، کیفیت بالاتری دارد.
  • نکته دیگری که در مورد کلاله های زعفران باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما به قسمت بالایی کلاله ها با دقت نگاه کنید. کلاله زعفران واقعی در قسمت بالا پهن تر بوده و در قسمت پایین کمی نازک تر می شود. متاسفانه با توجه به قیمت بالای زعفران در بازار برخی از افراد سودجو رشته هایی مانند کلاله ذرت را رنگ نموده و به عنوان زعفران به فروش می رسانند که با در نظر گرفتن این نکته می توانید از اصل بودن زعفران مطمئن شوید.
  • روش دیگری که می توانید زعفران مرغوب قائنات را تشخیص دهید بوی زعفران می باشد. عطر زعفران دارای رایحه خاصی است که کمی گرم و شیرین می باشد. در صورتی که زعفران های تقلبی با وجود این که رنگ خوبی دارند و از رنگ مصنوعی بهره می برند، فاقد عطر و بو می باشند.

خرید زعفران از سایت زعفران قائنات

برای خرید زعفران از سایت زعفران قائنات کار چندان سختی را در پیش رو ندارید. زیرا شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز وارد وب سایت شده و محصولات را بررسی نمایید و پس از این که از خرید محصول مطمئن شدید مراحل خرید را به صورت اینترنتی تکمیل نمایید. به این ترتیب زعفران در اولین فرصت به آدرس خریدار ارسال شده و در محل تحویل می شود.

این وب سایت برای تامین امنیت مبادلات اینترنتی وجوه از درگاه معتبر بانکی استفاده می نماید. بنابراین می توانید با اطمینان وارد این درگاه شده و پرداخت وجه را به صورت اینترنتی انجام دهید. همچنین در صورتی که هرگونه سوالی در زمینه خرید زعفران داشته باشید، می توانید از طریق شماره تلفن ثبت شده در وب سایت با کارشناس فروش این فروشگاه ارتباط برقرار نموده و پاسخ خود را دریافت نمایید.

زعفران سرگل چیست؟

شاید خیلی از شما مخاطبان عزیز در مورد تقسیم بندی انواع مختلف زعفران اطلاعی نداشته باشید و ندانید که زعفران سرگل چیست. در مورد کلمه سرگل باید گفت، زعفران از خامه و کلاله تشکیل شده که قرمزترین و مهم ترین بخش زعفران، قسمت انتهای کلاله بوده که به آن سرگل گفته می شود. به عبارتی زعفران سرگل از ارزشمند ترین قسمت زعفران تهیه شده است. حتما میدانید که زعفران سرگل با کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارد، اما برای مصارف غذایی، باید دنبال یک زعفران مرغوب و باکیفیت بود. بر این اساس ما در این مطلب زعفران سرگل قائنات را به شما مخاطبان عزیز معرفی می نماییم، هر چند که این زعفران نامی آشنا بوده و جزو بهترین زعفران های ایرانی به شمار می رود.

زعفران سرگل
زعفران سرگل

همانطور که گفته شد، رایج ترین نوع زعفران که فقط از انتهای کلاله زعفران به دست می آید، زعفران سرگل نام دارد. در تهیه این نوع ادویه، بخش سفید رنگ ریشه این گیاه را از آن جدا می کنند و این  امر تاثیر بسزایی در ظاهر و شکل و میزان رنگ دهی این ادویه می گذارد. همچنین دلیل نام گذاری کلمه سرگل بر روی این نوع زعفران، به دلیل جداسازی بالاترین قسمت از تار زعفران می باشد. زعفران سرگل قائنات از این ویژگی بهره مند بوده و از میزان قدرت رنگ دهی بی نظیری برخوردار می باشد. این محصول به دلیل کیفیتی که تاکنون از خود نشان داده است، مدت هاست که جزو گزینه های انتخابی برای خرید زعفران ایرانی قرار گرفته است.

زعفران سرگل قائنات مناسب برای مصارف آشپزی

آیا زعفران سرگل قائنات برای آشپزی مناسب است؟

اگر شما جزو کسانی هستید که با آشپزی سروکار دارید، حتما می دانید که نوع ادویه ای که در تهیه انواع غذاها مصرف می کنید، تا چه اندازه در طعم و رنگ دهی غذای مصرفی شما تاثیرگذار است. حال شدت اهمیت این موضوع در رابطه با کیفیت زعفران بسیار بیشتر بوده و شما حتما باید در هنگام تهیه زعفران، در مورد مرغوبیت آن دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید مزه و جلوه غذای خود را به خوبی تغییر دهید، چون این نکته از اصول مهم آشپزی می باشد.

زعفران سرگل قائنات بهترین گزینه برای آشپزی در مصارف خانگی و رستوران ها بوده و این محصول به دلیل اینکه کاملا اصل و خالص بوده از قدرت رنگ دهی بالایی هم برخوردار می باشد و همچنین دارای رنگ جذاب و عطر منحصر به فردی هم است. شما با استفاده از این زعفران عالی، می توانید غذاها و دسرها و حتی کیک های خوشمزه ای را خلق نمایید. چرا که شما می توانید با مصرف این زعفران سرگل قائنات در مصارف  غذایی خود، جلوه و رنگ ویژه ای را به سفره های خود هدیه دهید و در نتیجه به یک آشپز ماهری تبدیل شوید. به یاد داشته باشید، یکی از فوت و فن های آشپزی، خرید و به کارگیری زعفران سرگل قائنات می باشد. پس اگر تاکنون از اعتماد به نفس خوبی در زمینه آشپزی برخوردار نبودید، می توانید با انتخاب این زعفران فوق العاده، رنگ و رویی تازه به دستپخت خود بدهید و اطرافیان خود را شگفت زده کنید. 

زعفران سرگل قائنات با بهترین کیفیت

خواص زعفران سرگل

زعفران علاوه بر اینکه به عنوان خوش رنگ ترین ادویه ایرانی شناخته شده است، دارای فواید فراوانی هم می باشد. زعفران سرگل به دلیل اینکه از قسمت اصلی زعفران به دست آمده است، از خواص بیشتری هم برخوردار می باشد. یکی از فواید این محصول، رفع انقباض عضلات بوده و معمولا مصرف زعفران  برای التیام درد های ماهیچه‌ ای بسیار تجویز می شود. همچنین این ادویه برای کنترل  درد‌های قاعدگی هم بسیار موثر می باشد. البته نباید تاثیرات شادی آور این محصول را در بهبود افراد افسرده و مضطرب نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *